Celebrem Sant Jordi, la diada del llibre i les roses, amb una proposta de novetats de lectura adaptada i accessible.
Bàsicament, la guia consta de llibres de lletra gran, novel·les i narrativa en format adaptat per a persones amb problemes de vista cansada i de visió.
El segon gran apartat és de llibres de lectura fàcil, en català i castellà. Aquests llibres, que segueixen les directrius de l’Associació Lectura Fàcil, són ideals per a persones que aprenen idiomes, persones amb diferents capacitats lectores, estrangers que s’apropen a l’idioma, gent gran, persones que no han tingut accés a l’ensenyament, etc.
Podeu accedir a aquesta guia de novetats en aquest enllaç.
Al catàleg Aladí de la Xarxa de Biblioteques Municipals, trobareu més exemples de lectures adaptades per a tota mena de persones.
Lectura fàcil: en català i castellà, infantils i d’adults.
Llibres en lletra gran: en català i castellà.