8 de març, Dia Internacional de Totes les Dones

Un any més, aquest 8 de març,  es commemora arreu el Dia Internacional de la Dona, per recordar que resta molt camí per recórrer envers una igualtat plena.

Les dones i nenes amb discapacitat pateixen una doble discriminació, per gènere i per discapacitat.

La Fundació Cermi Mujeres, ha elaborat el manifest d’aquest 8 de març sota el lema “Jo decideixo”. En aquest document reivindicatiu l’entitat, denúncia els obstacles que tenen les dones amb discapacitat per prendre decisions de forma plena, lliure, igualitària i inclusiva.
Totes les demandes expressades en el manifest tenen com a objectiu clau respectar el dret a decidir de les dones amb discapacitat, tant la seva voluntat com les seves preferències.

Accés al manifest
En aquest enllaç podeu accedir al text complet del manifest. També inclou la possibilitat d’accedir en la versió de lectura fàcil, en versió pictogrames i en vídeo en LSE.

Des de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, també es recorda aquest dia com una lluita que ha de sumar a totes les dones.

#8m2023 #diadones#igualtat #donesambdiscapacitat#santboi

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s